Google+ Followers

Monday, October 13, 2014

Nikmat mana lagi yang harus didustakan

Assalamualaikum

Balik dari sekolah hari ni disambut oleh suami yg kebetulan mc sakit kepala.Almaklumlah tidur dia diganggu oleh si kecik zaim.Hehe..

Dia cakap ada dua surat saya.Alhamdulillah.Rezeki yang sangat melimpah ruah dari Allah untuk saya.satu bayaran balik dari ptptn,walhal dah lama dah saya settlekan bayarannya.satu lagi biasalah dari etiqa.Syukur padaMu Ya Allah.

Kalau dihitungkan nikmat yg Allah bagi kepada saya sangat banyak dan tak terhitung.Dengan setiap hela nafas kita.Oh Allah tidak terhitung.Rasanya semua yang baik yang berlaku sepanjang tahun ni sangat ajaib.Entahlah kalau Allah tidak menolong saya.Macam manalah agaknya.Alhamdulillah perjalanan yang sangat lancar Allah aturkan untuk hambaMu yang hina ini.Baik dari segi kerjaya dan apa jua keadaan.

Ya Allah,sentiasalah memandang hambaMu yang hina ini dengan pandangan kasih sayang Mu.Jangan Engkau pandang aku dengan kebencianMu  Ya Allah.Sesungguhnya padaMu aku bersujud.Nikmat mana lagi yang harus kudustakan.Terima kasih Allah.

3 comments:

  1. Alhamdulillah..

    Bolehla wat beli tudung baru tuh..

    ReplyDelete
  2. Wahhhhh....rezeki masyukkkkk......apa lagi shopping tudunglah....hehe...Dari kata AN mcm dah ada tudung yg berkenan dihati jer

    ReplyDelete