Google+ Followers

Friday, September 12, 2014

Hakikat Cuti Cikgu

Assalamualaikum

Badan dah rasa lain macam dah ni.Baru lepas telan panadol.Huhu.Tolong doakan saya diberikan kekuatan.Mampukah saya nak menanda 7 bundle lagi daropada 9 bundle yang kesemuanya esei gila2..Sejarah SPM ada 3 paper.Lepas tu BM untuk Tingkatan 3.Paper lain saya tak risau.Paper 3 saja yang membuatkan saya mual,loya dan nak muntah.Berpusing kepala ni.Ada pula student yang tulis 10 helai.Macam mana.Nangis saya.Mana nak koding.Mana nak baca.Kena pula tulisan macam cacing.Huhu.

Tapi orang selalu kata cikgu banyak cuti.Nah ambik.Ni lah cikgu yang banyak cuti.Di sebaliknya diisi dengan penandaan markah.Buka sekolah markah dah nak bagi kat budak.Ok lah.Sesi luahan perasaan sebelum start menanda.

Semoga Allah memudahkan urusan saya.Aamiin ya Allah.

2 comments:

  1. Ai, kuatkan semangat.. Allah bagi kita dugaan kepada benda yang kita mampu buat.. sesuai dah dengan cik wan ni.. insyaAllah ganjarannya lain kali dapat tengok, keberkatan kerja tu pasti... slow2 buat dan jangan stress...

    ReplyDelete