Google+ Followers

Wednesday, August 27, 2014

Tukar Bateri 27.08.14

Assalamualaikum

Hai.Meragam betul kereta kecil saya.Hari Sabtu baru ni baru habis rm 315 sebab kipas yang sejukkan radiator tu rosak.Hari ni pula melayang lagi rm285.Bateri kong.Semalam lagi tanda2 keberonaannya bila alarmnya bunyi dengan kuat masa tekan.Seingat saya kali terakhir adik saya yang tukar masa 2012.Setahun 8 bulan usianya.

Oklah.Tapi saya reda.Allah menguji tepat pada masanya.Macam tau2 je semalam saya baru cucuk gaji,hari ni dia buat hal.Mungkin ada hikmah di sebalik yang berlaku.Mungkin Allah suruh saya tukar kereta yang lebih baik.Who knows..

Senyum.Tak perlu kata apa2..

3 comments:

  1. cewah... ayat last tu yang best... betul2 setuju, memang kena beli yang import tu, penuhi impian....boleh orang sebelah yang tak berapa mampu ni menumpang kereta che wan sekali sekala....

    ReplyDelete
  2. Sebab tau hari gaji tu yang dia meragam mintak bateri baru tu UA hehe

    ReplyDelete