Google+ Followers

Friday, August 8, 2014

Rekod

Assalamualaikum

Minggu ni bising mulut anak2 saya cerita pasal Israel.Sebenarnya masa bulaan puasa hari tu tadika diorang ada jemput penceramah dari NGO dan buat jualan amal baju2 untuk disumbangkan ke Tabung Gaza.Masya Allah,sehebat ini anak2 kecil dididik tentang kekejaman Israel.Video kekejaman Israel juga ada dipertontonkan.

Semalam bila masuk kereta,bising Ain cerita pasal semua kejahatan yang Israel lakukan.Dia cakap ummi kan cikgu,cikgu mesti tau apa yg israel buat.Tecer pun cakap macam tu.Tiba2 Zahin cakap "kita kena rekod umi".Penat umi pikir,last2 baru terfikir oh boikot!

Bila dia cakap kita tak boleh minum milo,no mcd.

Hehe.

2 comments:

  1. Haha.. ingatkan apa rekod tu ...rupanya boikot ya... bagusnya sek diorang ajar pasal ni.. mesti comel sebutan zahin tu.. rekod ya...

    ReplyDelete