Google+ Followers

Wednesday, August 20, 2014

Inner Jannah

Assalamualaikum..

Baru je semalam bercakap dengan suami yang hujung minggu ni saya minta beliau temankan saya ke PKNS.Hasratnya nak beli inner untuk tudung.Saya dah lama berkenan dengan inner ni.Inner jannah namanya.

Tapi hari ni ada sorang cikgu di sekolah ni dah jual.Eh,rezeki saya lah kan, rezeki cikgu tu juga.Saya dah lama tengok orang pakai inner ni dengan tudung bawal.Nampak macam muslimah,solehah sangatkan orang tu.Nanti saya nak trylah pakai esok kalau pakai bawal.Nampak muslimah tak nanti?Hmm..

2 comments:

  1. Hari ni g sek pakai inner ni ke? Alahai..tak sempat la tengok che wan.. bab fesyen ni mana leh lawan che wan. Dia tahu je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bakpo mc?tak pakai lg hr ni...tapi saya tak de tdg ropol2 n shawl..tudung bawal buruk n syria lusuh je:(

      Delete