Google+ Followers

Wednesday, August 20, 2014

Anggun Unisex Salon

Assalamualaikum

Teringin sangat nak massage.In shaa Allah kalau berkelapangan ingin ke Anggun Seksyen 17 Shah Alam.Landmarknya bersebelahan dengan 7eleven seksyen 17.

Baru2 ni kami ke sini untuk treatment rambut Ain.Ain siap cuci dan potong serta treatment.Alang2 suami cakap, suruh potong rambut saya sekali.Memangpun asal bulan 8 saja saya akan poyong rambut.Entahla.Mungkin sebab birthday bulan 8 kot.Rasa nak kelainan.Jika ditanya sepanjang saya bermastautin di S.Alam ni,inilah satu2nya salon yang saya pergi.Bukan tak percaya tempat lain,sebab harganya agak murah dan saya puas hati.Lagipun orang melayu pemiliknya.Hari tu 4 kepala dalam rm129 ditambah dengan harga sebotol serum.

Lagipun bila ke sini,kalau kita yang mementingkan aurat kita,kita boleh request untuk gunting di dalam.Ada satu kawasan disediakan untuk yang bertudung.So kita boleh potong rambut tanpa segan silu. Baby Zaim dan Zahin pun potong rambut sekali.

Saya pernah buat facial di sini.Tapi urut tak pernah.Katanya harga untuk satu badan rm 70.Tengoklah bila berkelapangan nak try la jugak.Habis sakit2 satu badan.Ha.masa saya gunting rambut hari tu kakak yang potong rambut tu siap urut badan saya sekali.Tapi sekejap je lah.Tu pun dah lega.Bolehlah tahan dua tiga hari..Dia cakap tegang sangat leher saya.Mungkin stress sangat.Yalah,selalunya suami je yang jadi tukang urut.

No comments:

Post a Comment