Google+ Followers

Saturday, August 30, 2014

Akhirnya,Kad Meriah

Assalamualaikum

Semalam,akhirnya tertunai juga hasrat saya untuk membuat kad meriah di Mydin.Lepas habis sekolah,Zurina kawan sebelah meja saya mengajak saya ke Mydin lepas makan2.

Dalam pukul 2 kami ke sana.Saya memang nekad nak buat kad mydin sebab sekarang saya dah banyak shopping di Mydin.Murah sangat harganya.Lagipun saya dah boikot sebuah pasar raya ni.Semalam juga ada jualan merdeka.Banyak barang2 dapat dibeli dengan harga yang murah.

Sbelum ni asyik pakai kad Zurina saja.Sekarang dah ada kad sendiri dan bolehlah membeli belah dengan senang hati.Belanja jimat keluarga bahagia.Heehe

*Rupa2nya adik Suhana,kawan sekolah saya kerja kat bahagian customer servise.

2 comments:

  1. Ai makin kerap la org sebelah tu singgah Mydin lepas ni..

    ReplyDelete