Google+ Followers

Tuesday, July 22, 2014

Syukur

Alhamdulillah..Tadi masa masuk bilik kerja untuk 'projek' saya...Maksud saya projek orang tak puasa.Saya masuk minum air.Hehe.Tiba2 ternampak banyak fail Panitia.

Rasa macam nak selak je fail pencerapan atau observation untuk tahun ni.Terus saya selak fail tu.Tengok nama saya.Syukur.Dapat markah 90 ke atas.Dalam kategori gemilang.Alhamdulillah.Syukur sangat.Saya tak pernah pun dapat markah macam ni selama 7 tahun servis dalam bidang pendidikan.

Saya tulis blog ni malam ni sebagai ingatan untuk saya.Bukan nak riak atau menunjuk2.No.no.no.Saya rasa tak riak kan!Bukannya orang kenal pun kan!Pada tarikh ni tahun ni dapat markah ini.Mungkin sekali seumur hidup.Thanks k.ani.My kp..Allah gerakkan tangan dia untuk berikan yg terbaik untuk saya.

#Cantik sangat Neelofa bertudung.Zahin pun puji cakap cantik.Tengah tengok meletops ni.#prayformh17#

2 comments:

  1. Bagusnya rakan sebelah ni.. bila lah i nk dapat markah gitu

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab kp i baik sangat..cuba kalau org lain observe tak dapatnya saya markah macam ni

      Delete