Google+ Followers

Wednesday, May 21, 2014

Ibu,kau ratu hatiku sampai bila2

Assalamualaikum

Betullahkan,Allah tempat kita mengadu.Bukan fb dan bukan blog.Alhamdulillah diberikan ketenangan dan lega daripada serabut dengan masalah.La ila ha illa anta subhanaka inni kuntu minazzolimin..

Semalam saya sangat marah sampai menggigil tubuh saya.Tangan pula terasa sejuk.Memang tahap marah yang tinggi.Sifat saya sebenarnya sangat susah untuk marahkan seseorang dan memang tak pandai marahpun.Tapi bila saya marah,lama juga lah baru sembuh.Kalau setakat benda biasa2 memang no hal lah bagi saya.Tapi bila melibatkan maruah memang saya cukup terkesan!Kalau orang tak kacau saya,memang tak pernah pun nak kacau hidup orang.Haha..minggu yang penuh kemarahan!

Bila dah call mak saya,cakap dengan dia.Saya rasa lega.Hilang segala beban yang ditanggung.Sesungguhnya engkaulah ratu hatiku.I LOVE U MOM!!

6 comments:

  1. akak ni bila dah makin berusia ni sentiasa ingatkan diri bertenang dlm menghadapi apapun,ingat Allah banyak2..alhamdulillah bila kita selalu fikir mcm tu,tenang jiwa..kalu dulu selalu sgt ikut rasa hati nak marah je kejenye..hati pun tak tenteram...cuma baru2 ni rasa kesabaran tu hilang sikit tp dah bole bertenang sekarang...inshaAllah kita akan terus berkawan di alam maya ni...cuma mungkin akak akan buat blog yg lain, nanti akak bgtau ye...

    bila ak tenang dpt berckp dgn mak tentu lebih lega kan...akak dah xde mak huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..tq atas nasihat..saya pun memang tak suka marah.dan tak pandaipun nak marah.tapi kadang2 terlepas juga.

      sori kak..semoga emak akak tenang di sana.doa anak yg soleh in shaa allah diterima

      Delete
  2. Dugaan ya.. kagumla dgn keberanian zilla. Namun kalau dah terasa tertekan , manusia ni mmg akan buat perkara yanb tak biasa buat kan. Semoga lepas ni akan lebih baik la orang yg dimaksudkan tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. in shaa allah..dia dah telefon cakap mintak maaf.

      Delete