Google+ Followers

Sunday, April 20, 2014

Hidangan yang Menyelerakan

Assalamualaikum

Baru saja lepas menjamu selera.Hari ni berselera betul saya.Makan nasi dengan sup ayam dan ikan pekasam goreng.Fuhh.Lama betul tak makan pekasam.Sedap sangat.

Saya beli pekasam ni kat sekolah hari tu.Rugi beli satu paket.Patutnya beli dua.Sebab sedap sangat.Saya tak sure cikgu mana yang jual.Tapi memang sedaplah.

Anak2 pun makan bertambah hari ni.Sebab lama betul tak makan masakan hasil daripada air tangan uminya.Maklumlah suami tengah diet.Jadi saya macam rasa malas nak masak.Untuk suami saya marinatekan daging dan bakar je..Sedap sangat hari ni makan.Puas hati betul.Alhamdulillah dengan nikmatmu Ya Allah.

2 comments:

  1. Aritu tgk juga ikan kasam ni. Nk beli tak jadi memandangkan ikan kasam yg bw dr kampung lun xmakan lg. Makan sorang, lambatla abis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya mkn tadi skl ngap..habis 3 ekor..hihi

      Delete