Google+ Followers

Tuesday, April 22, 2014

Gigi juga yang diperhatikannya

Assalamualaikum

Hari ni saya macam shock sikit.Ada dua pertanyaan daripada murid saya..yang saya rasa pelik.

Satu daripada Teo Hui Ning:budak form 3.Tadi saya belanja dia minum di kantin.Dia ajukan soalan kepada saya yang mengatakan rupa saya ada iras one guy ni.Saya dah agak dah.Tapi saya ingatkan muka saya.Tetiba gigi saya dia cakap hampir sama.Tergelak saya.Dan memang saya tau kalau gigi mesti Zam.Lab Assistant sekolah kami.

Sebenarnya rahsia ni dah lama saya pendam.Mula2 saya ingatkan tak ada sorangpun  yang perasankan gigi saya yang agak ke dalam ni ada persamaan dengan zam.Rupanya Hui Ning perasan.

Walhal masa kecik tiap2 minggu mak bawa ke klinik untuk dicabut gigi.Gigi saya sorang je pun yang ke dalam.Gigi adik beradik saya yang lain comel2 belaka.Saya selalu gunakan tu sebagai petanda orang yang gigi ke dalam nasib dia baik satu hari nanti.Hehe.

Kalau dulu masa sekolah, ejei saja yang selalu cakap gigi saya macam ex kawan sekolah rendah dia.Maksudnya budak ni memang perhatikan saya betul2 lah.Haish.Budak sekarang bukan baju saja yang dia suka tengok.Gigi juga pun diperhatikannya..Zam adalah orang ke3 termasuk saya yang mempunyai gigi yang sama.Lawak betul..

Pertanyaan ke dua pula;bila nak keluar kelas,saya ingatkan apa..Qayyum pelajar baru kelas saya tanya berapa umur saya?Sebabnya dia curious bila abang dia cakap muka cikgu kelas kau nampak sangat muda.Huahua..Muntah biru sekejap..Alhamdulillah.Sebabnya saya selalu berseloroh dengan budak2 cakap umur saya 40an.Haha..

So,apalagi.meh order esp shaklee,vitamin c and vitamin e dengan saya..Jangan marah.Iklan jap..

8 comments:

  1. kak,ank sdara mu ni pun gg kedalam la..yg ke 4 ok...hahha...xperasan ko?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dop cik..nnt anta gambar..beruntunglah siapa2 yg mempunyai gigi ke dalam..hehe:)

      Delete
  2. i.allah...nurun ummi ila gk molek la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaminn..jadi anak soleh hok penting

      Delete
  3. Haha.. tu yg sspecial. Mudah nk cam Cikgu Wan..

    ReplyDelete
  4. Wah....nk kena ambik gambo ni ....mcm mana gigi ke dalam tu? Tak dapat bayangkan...
    Mesti seronokkan berinteraksi dgn bebudak ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok..nantilah saya tersengih..budak2 ni kan macam kurang kasih sayang..jadi macam anak sendiri kita buat diorang ni

      Delete