Google+ Followers

Tuesday, February 4, 2014

Saat Habis Cuti

Assalamualaikum..

Bestnya cuti panjang kan..dapat lah luang masa bersama2 anak2..Memandangkan abah ain pun cuti,jadi hari ni kami sempatlah kemas rumah yang sangat berhabuk.Jemur tikar dan mop lantai semua.Alhamdulillah.Lega,rumah bersih.Tapi kerja sekolah umi satu apa pun tak buat lagi.Hihi.Pemalas betul.Buku langsung tak terusik.

Tadi kami makan nasi dagang di rempah bonda.Balik tu sempat ke giant dan singgah lagi di Ali Bistro.Makan roti canai sardin.Hi,teruk betul.

Sementara menunggu anak2 balik sekolah saya sempat buatkan spageti permintaan Ain pagi tadi.Ok.Esok dah nak kerja.Malasnya...


6 comments:

  1. Setuju.. malasnya nak sekolah esok... dah la naim masih demam panas ni.. risau pulak nak htr dia esok.. tgk la malam ni macam mana keadaannya..

    syokla Kak Ain balik dah terhidang makanan sedap... habis ke sepinggan? Nampak macam banyak tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooh..kesian naim..cek sokmo la bdn dia tu..lap pelipat2 semua..tak pe..crk je klu tak ok..

      hihi..tu utk bonda ain tu:)

      Delete
  2. Waaa spegeti siap Ada jagung. Anak slung saya pon suka sangat spegeti. Tiap Kali kuar makan mesti dia nak Oder spegeti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..stim kjp je jagung tu.aah sal..buat yg anak suka makan

      Delete
  3. Cantik pinggan tu.. Beli kat mana?

    ReplyDelete