Google+ Followers

Tuesday, February 4, 2014

Kudis Malam

Assalamualaikum..

Pernah dengar tak kudis malam?Saya pun baru juga dengar.Entahlah kenapa dipanggil kudis malam bukannya kudis siang.

Sebenarnya yang kena kudis malam ni anak saya Ain.Saya ingatkan bisul biasa saja.Memandangkan dulu saya pun pernah kena macam ni.Masa tu saya form 3.Bisul tu pecah masa saya kelas tambahan waktu malam.Habis lengan baju saya dipenuhi darah.Memang sakit.

Saya dapat tau yang Ain kena kudis malam ni pun masa di Taiping hari tu.Mak mertua adik saya yang bagitau kat tangan anak saya tu bukannya bisul.Dia ada bagi krim untuk disapu.Kalau nak tau kudis malam ni kalau tengah malam dia agak teruk.Siang nampak macam biasa.Pelik juga kan.

Alhamdulillah selepas sapu dengan krim yang diberikan,nampaknya kudis tu macam nak sembuh dah.Syukur..

5 comments:

  1. Tak pernah dengar Pulak Ada kudis malam ni. Apa puncanya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. entahlah sal..kuman kot.macam bisul.

      Delete
    2. nasib kudis malam kak,kalu kudis buta nyanyo kakak ain...simpan molek la ubat tu,jgn jadi po aku wat hilang plok

      Delete
    3. tu la.mujur mamma riz oyak kudis malam

      Delete
  2. boleh dptkn contact ummi x.....xpun emailkan num fon ke dekkat

    namyzafx@yahoo.com...
    nak tnya mcm mana...sbb sy pun mcm da terkena nie..

    ReplyDelete