Google+ Followers

Monday, February 10, 2014

Bawa Budak Ping Pong

Assalamualaikum..Hai.

Hari ni pagi2 lagi saya dah sampai ke smk sri serdang.Bawa budak2 ping pong.Kelmarin,saya dan suami dah pun pusing2 jalan ke sekolah ini memandangkan sekolahnya sangatlah jauh.Walaupun ini kali kedua saya ke smk sri serdang tapi saya memang agak lemah bila melibatkan jalan.

Satu lagu rahsia,kereta baru saja tamat cukai jalan.7.2.Hari ni baru nak bayar dengan myeg.Harap sangat perjalanan saya dipermudahkan.Pagi tadi saya buat solat hajat dulu untuk Allah bagi saya petunjuk dan memudahkan perjalanan saya.Alhamdulillah semua lancar.Teruk betul kan saya,bila tau kena pergi jauh.Saya rasa macam jauh sangat dah perjalanan tu.Walhal kalau orang lain rasa macam biasa saja.

2 comments:

  1. smk sri serdang tu dah dekat dgn rumah saya. rumah sy dpn giant tu.. jln yg awk kata jauh tulah yg sy duk lalu hari2 sblm ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah...masa g survey tu tanya husband..dia kata dkt2 dah kawasan umh sal ni..salute gua..mmg patutlah dapat pindah.Allah nak bg yg terbaik utk hambaNya

      Delete