Google+ Followers

Wednesday, February 19, 2014

7 Tahun Sudah

Assalamualaikum..

Serius tak perasan dan tak ingat pun tarikh bertunang.Tapi bila tengok album semalam.Hari ni rupanya tarikh saya bertunang.19.2.2007..masa tu cuti raya cina.Hehe.Kelakar pun ada bila tengok gambar tunang.So,sekarang saya dah tambah satu lagi tarikh untuk diingati:)Tunang je pun.Kejap lagi nak wish kat suami.Mesti dia terkejut dan terharu ni..haha.

Hari ni sekali lagi ke smk sri serdang.Bawa budak training untuk msss selangor.Haii.Bencinta betul saya dengan sekolah ni tahun ni.Bulan 3 nanti kena datang lagi untuk jadi hakim pantun.Muahaha.Pantun lah sangat..Tapi timba ilmu dulu kan.Manalah tau boleh jadi hebat macam senior saya kat usm dulu.Ahmad Fedtry Yahya.

Ha..semalam makan kfc golden wrap chicken.Sedap juga lah.Tambah2 ada mushroom.Memang rasa dia punya ayam tu.Lain dari sebelum ni.Memang menjilat jari.

Sebenarnya ni tengah boring tengok budak berlatih. Update blog kejap.Eh,pampers petpet kT Giant murah semalam.Rm 31.88..Saya ambil 2 walaupun dia hadkan 3.Tak cukup duit maa..

Jom tengok gambar saya masa bertunang.Gambar dalam gambar.Kabur je pun.






6 comments:

  1. apa letak gambar teleng tu? tahniah ... dapat mengekalkan hubungan ni sesuatu yang rahmat besar.. semoga dipanjangkan rahmat ini....

    ReplyDelete
    Replies
    1. biarlah..tak nampak sket..muahaha..tq..amin2..semoga jodoh kami berpanjangan

      Delete
  2. Terpaksa telengkan kepala nengoknya ni hehe....lappy pun teruk betul kaler dia so mmg tak clear gambar tunang awak tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..gambar lama..malu saya nak tunjuk yg clear

      Delete