Google+ Followers

Tuesday, January 28, 2014

Tolong Ingatkan Aku

Assalamualaikum dan hai..

Teruk betul hari ni.Tadi,masa kawan saya tanya yang saya dah makan ke belum,baru teringat yg saya dah makan.Tapi belum bayar..Haha..Boleh ke macam tu?Terpaksalah saya turun balik ke kantin untuk bayar harga makanan saya pagi tadi.

Petang pula kat klinik,misi tanya kenapa tak datang semalam?Laa..semalam rupanya check up anak saya.Mati2 saya ingat hari ni 28.1..Saya memang dah tak tengok dah kad klinik lepas last time visit sebab selalunya saya tak pernah lupa.Aii macam mana boleh lupa.

Balik klinik singgah burger bakar abang burn kat seksyen 7.Nak suruh fresh balik ingatan.

Hihi.Ada kaitan ke?Rasa macam nak nyanyi lagu Ana Rafali pula Tolong ingatkan aku...Haii..belum masuk 40 tapi dah lupa mengalahkan nenek.

4 comments:

  1. Hihi. Biasalah tu kita2 golongan mak ni.. banyak tanggungjawab sampai kadang terlupa sesuatu.. bagus juga kelupaan yang tak beri kesan kpd orang lain...

    so cucuk jugalah tadi? Bolehla kot... mesti misi faham...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq ingatkan saya..tu lah..teruk betul.nasib baik tak cucuk.bulan 4 pula cucuk..28.4 appoinment..

      Delete