Google+ Followers

Sunday, January 5, 2014

Setelah 14 bulan

Assalamualaikum..

Tadi selepas habis ladap di sekolah,saya terus bergegas ke Tesco.(tak yah nak bergegas sangatla,biasa2 je..hihi).Niat di hati nak ambil spek kat Focus Point.Spek saya ni memang jena sangat ganti.Maklumlah usianya memang dah lama.Buat spek tu masa saya menyewa dan anak seorang,hari ni anak dah 3.So,memang kena tukarlah.Spek suami dah beberapa kali tukar dah.Saya selalu pakai spek masa drive.Dalam kelas buat2 nampak saja.Ingat kali ni memang nak pakai berterusanlah.:)

Lepas ambil spek tu,saya merayau2 berseorangan.Nampak laksa pinang,apalagi terus order.Maklumlah dah 14 bulan tak makan laksa.Saya memang jaga pantang bila bab laksa ni sebab mak saya cakap setahun selepas bersalin baru boleh makan laksa.Takut sakit sakit urat.Akhirnya,baby Zaim hari ni dah 14 bulan 11 hari,baru saya beranikan diri makan laksa.

Jalan2 lagi.Nampak satu kedai,saja masuk.Manalah tahu ada yang berkenan di hati.Sombong kemain budak yang menjual kat situ.Terus angkat kaki,singgah kat kiosk yang jual brooch kain.Haha..beli 5 kuntum dapat Rm10:)

So,habislah duit bonus bulan ni untuk spek dan selebihnya untuk belanja sehari-harian.Sekejap saja kan duit kalau nak habis!Nak dapat susah..

2 comments:

  1. Insya Allah banyak duit kain masuk lepas ni.

    Terang mata dengan spek baru tu.. pakai masuk kls juga k..

    Laksa penang ke? Peminat laksa dah kembali makan nampaknya.. bagus jaga oantang....kita yg sihat

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin2..
      huhu..tak tau r nak pakai dop msk klas..
      laksa pinang..mmg yummy:)

      Delete