Google+ Followers

Sunday, January 26, 2014

Pertama Kali

Haii..Buat pertama kali sepanjang hampir 7 tahun bergelar pendidik saya termotivasi untuk menggosok baju sekaligus.Selalunya saya akan gosok sehari sehelai baju.

Tadi hampir sejam setengah saya menggosok 3 pasang baju utk saya sekali dengan tudung.Untuk Suami pun 3 pasang dan untuk Ain 5 pasang.Zahin pula baju cuma ada 2 pasang.Tapi tak pe hari Rabu diorang pakai baju sukan.

Sebenarnya terlebih rajin hari ni sebab sekolah cuma 3 hari saja minggu ni.wow bestnya.Minggu ni saya juga bertugas,sangat tidak suka sebab kena bertolak lebih awal dari biasa.Esok pun ada meeting Kedai Buku.Haissh.Memang sibuk.Cepatlah 3 hari ni berakhir.Saya nak cuti..

Ya Allah,Kau permudahkanlah urusan hambaMu ini..Aminn ya Rabb..

2 comments:

  1. Amboi rajin benar2 tu.... alhamdulillah.. untung diorang ada ummi yg rajin bersemangat macam ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..langit tak selalunya cerah..hari ni je rajin..esok lusa vitamin m tu dtg lagi

      Delete