Google+ Followers

Sunday, January 5, 2014

Bestnya Shopping di Giant

Assalamualaikum dan hai♥♡♥

Semalam Tesco,hari ni Giant.Adillah kan!Selalunya rutin mingguan kami ke Pasar Karat Stadium Shah Alam pada pagi Ahad.Tapi pagi tadi tukar angin pula.Ingatkan nak membeli-belah di pasar,memandangkan lautan manusia di pasar,kami beralih arah ke Giant.

Kalau diikutkan dah lama sangat saya tak ke Giant Stadium Shah Alam.Mula2 masuk macam rusa masuk kampung.Darak sungguh.Semua dah tukar tempat.Selalunya barang letrik kat deoan,tapi sekaranh dipenuji baju2 yang pelbagai.Pandai juga yea pengurusan baru ni.

Tak payahlah cerita pasal kedudukan barang,anda rasailah sendiri bila ke sana.Yang saya suka ialah bila sewa stroller di depan pintu masuk iaitu bahagian khidmat pelanggan.Memang memudahkan bagi kami yang mempunyai 3 anak.Dua orang dah boleh muat dalam stroller dah.Sangat memudahkan.

Apa yang paling saya terkejut dan terharu pula,masa pulangkan stroller setelah urusan jual beli selesai.Saya dah buka purse dah.Tapi,jurujual tu minta saya sain dan dia pulangkan balik lesen memandu saya tanda dah pulangkan.Ingatkan dia nak minta duit.Mudah bukan!Tak yah bayar.Laa..ingatkan bayar.Rasanya kalau tempat lain,mau rm12 dah tu:)Pandai2 je..

Lepas tu,di belakang saya siap ada yang tanya2 lagi"akak dah ke?"hihi..Maksudnya memang berebut stroller tu untuk diguna pakai.Lagipun ramai yang bawa anak kecil.Memang berbaloi-baloi.Ok la,lepas ni kalau bawa anak2 kecil nak shopping di Giant lagilah!Memang terbaik!!

Selamat berhujung minggu♥♡♥

2 comments:

  1. mcm seronok je. kalau pergi sana tak pernah dpt stroller tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..ye ke sal?kita darak..lama dah tak shopim giant..
      ni kes g awal..sb nk g pasal plan a nya..so ni plan b la..

      Delete