Google+ Followers

Sunday, January 26, 2014

Abangnda

Assalamualaikum..

Lucu pun ada hari ni.Bila umi tanya abangnda kat mana?Tau apa yang saya dapat?Abangnda kat bilik air.Jawapan tu keluar spontan daripada mulut zahin.Hihi.Nak tergelak saya.

Saya selalunya panggil suami abang atau abah.Tapi bila kadang2 suami tak menyahut saya akan panggil abangnda.Lagipun nak suruh nampak beza dengan panggilan untuk zahin yang sekarang pun mula bahasakan diri dia sebagai abang..Abangnda pun abangnda lah.

6 comments:

  1. Hha.. lucu zahim ni.. mengusik umi ya..

    naim masa kecil ada juga sebut mama kamu, papa kamu.. loni tak de pula..

    ReplyDelete
    Replies
    1. taula..rasa nk suko dgr dia jawab gitu dgn muka toya dia tu..hihi

      Delete
  2. xpuas bual ngan abang..lucu..last skali time aku dok sakit perut kak,dia masuk bilik cerita yg dia naik swan..abang tutup mata,kakak nangis..katanya...hahha..cerdik abang

    ReplyDelete