Google+ Followers

Thursday, January 9, 2014

5 malam tanpa nasi

Assalamualaikum..

Akhirnya berjaya juga mengawal nafsu makan nasi pada waktu malam.Lima hari tu.Huhu,bagi saya ia bukan mudah buat penggemar nasi ni.Jadi,memang saya tahan diri untuk memasak nasi pada waktu malam.Saya masak yang simple2 saja seperti spageti,makaroni,mee kuah,bihun sup dan makan roti untuk kelima2 malam.Haha..nampaknya berjaya.Anak2 senang makan.Lagipun anak2 saya suka western.Ikut abahnya.

Malam ni nampak gayanya kena makan nasi lah.Tak tertanggung rasanya tengok botol budu di dapur.Macam manalah orang yang tak makan nasi setahun,2 tahun..Memang disiplin betul2 kena kuat.

Hari ni di sekolah start agm kokurikulum.Tahun pertama saya pegang jawatan ketua KRS.Tengok kehadiran tadi,penuh dewan.Tak tahulah nanti macam mana.Semoga saya berjaya dengan persatuan baharu ni.Aminn.Doakan saya yea♥♡♥

2 comments:

  1. wah...dah mmg kurus sangat dah pun...tapi pemakanan yg bagus... teruskan

    ReplyDelete