Google+ Followers

Tuesday, December 31, 2013

Bukit Cahaya Seri Alam(Bukit Cerakah)

Assalamualaikum..

Cuti hujung minggu yang lepas,kami ke Bukit Cerakah,Shah Alam.Niat dari tahun lepas lagi nak pergi,tapi masa tu masih dalam renovation.Sedang elok juga,ni kan musim sejuk kat rumah empat musim.Bolehlah bawa anak2 tengok salji.
Sampai bulan 2 musim sejuk ni.Tiket masuk ke Bt Cerakah ialah rm3..nak masuk rumah empat musim pun rm3 untuk dewasa.Kanak2 bawah 5 tahun percuma.Ok lah,biarlah gambar berbicara.

4 comments:

  1. Sejuk sangat ke ? Menarik nampaknya... kalau bawa naim mesti seronok dia.. nak jugala ke sini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sejuk memang sejuk..menarik tu taklah menarik sangat bagi orang yg biasa ke korea:)ahaks..tapi bolehlah kan utk anak2

      Delete