Google+ Followers

Monday, November 25, 2013

Spageti yang Malas

Tetiba Ain cakap dia lapar.Jadi,dengan langkah pantas terus saya pong pang pong pang di dapur.Tengok2 dalam fridge ada sos spageti.Mee pun ada.Tapi nak buat mee lama sikit.Pikir punya pikir,tadaa,maka terhasillah spageti yang malas.Spageti tak malas sebenarnya,umi Ain ni yang malas.

Tanpa cendawan butang,tanpa daging kisar,sekejap saja sudah masak.Saya cuma potong ayam kecik2,carrot sikit,jadilah.Bukan ke malam kena makan macam pengemis?Haha..ayat orang malas..

Nampak Ain selera saja.Lagipun dia demam.Mungkin sifat spageti yang masam2 manis sket tu buatkan dia berselera.

4 comments:

  1. Rajin dah ni.. kalau malas makan yg dibeli je.. haa.. mujur anak2 jenis mudah makan dan nak makan ye.. lega hati umi kalau gitu..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. hihi..sbnrnya byk lagi i nak bljr..nanti lah

      Delete