Google+ Followers

Friday, November 29, 2013

Seronok Melayan Anak2

Assalamualaikum..

Masa cuti ni masa yang sangat berharga untuk saya habiskan dengan anak2.Melihat mereka membesar di hadapan mata,sangat membuatkan hati ni teruja.Walaupun dengan rumah yang agak tunggang langgang,namun kepuasan menghabiskan masa bersama merek tetap utama.

Tiap2 hari melayan mereka membuat playdoh,main mak2,usik adik2 dan saya pula masak untuk anak2.Itulah rutin saya menjaga anak2.Kadang2 terasa penat juga.Tapi bila difikirkan balik,inilah masa yang tepat.Bila lagikan??Dan satu yang saya cuba terapkan sehari dua ni ialah mengajar kakak Ain mengaji Muqaddam.Alhamdulillah.Dia nak.Zahin pun ikut sama nak mengaji.Semoga saya tetus istiqamah.Harapnya sampai balik ke kampung pun saya boleh terus mengajarkan mereka muqaddam.

Kakak Ain yang sangat happy dengan playdoh.

No comments:

Post a Comment