Google+ Followers

Monday, November 4, 2013

Baldi lagenda

Assalamualaikum..

Hai,saya percaya ramai lagi antara kita yang masih bersedih dengan kekalahan TRW malam tadi tambah2 peminat mereka.Saya pun tak terkecuali,rasa suram dan muram hari ini.Tadi pun masa bersarapan pagi dekat Kedai Nasi Kerabu Su, ramai penyokong Kelantan yang sudahpun pulang dari S.Alam sedang menikmati sarapan pagi.Jelas kehampaan di wajah mereka.Walau apapun,adat permainan,mesti ada kalah dan menang...Tadi pun saya terserempak dengan cikgu English saya masa Tingkatan 3.Alhamdulillah,cikgu Yusof Saat masij ingatkan saya.Dia kata muka saya tak berubah,tu yang dia ingat.Ehem..ehem..Kembang semangkuk dua tadi..hihi

Ni pula saya nak cerita tentang baldi saya..Ha?Baldi??Masa nak rendam seluar anak tadi,tiba2 mak suruh saya pakai baldi yang kat depan tu.Laa,ingatkan baldi mana,rupanya baldi masa zaman universiti lagi.Ada lagi tertulis H12/025..Asrama saya di Fajar Bakti,USM,PENANG..Sangat ohsem..baldi tu masih elok tersimpan dan tak rosak pun.Seingat saya 2002-2006 baldi tu berkhidmat kepada saya.SyukuR..lama tu..

Saya sayang baldi saya...hari ni rupanya penuh dengan kenangan.Dah tua rupanya saya..Anak pun dah 3.Insaflaa...hihi

2 comments:

  1. siap tunjuk nama penuh tu... hahaa.. takut orang curi baldi ye? full of good memories.. nape tgl kat kg? bawa la ke sini..

    ReplyDelete
  2. haaaha..tu la..takut org amik..kita kan naif masa mula2 masuk u..tak apalah..tinggal ko ma kg

    ReplyDelete