Google+ Followers

Thursday, October 31, 2013

Kita 1 Malaysia

Assalamualaikum..

Esok sekolah dah start cuti..seronoknya!Walaupun masih ada lagi berbaki dalam 10% lagi sesi persekolahan sebelum mula bercuti panjang..(tak sabar rasanya)

Tadi masa bawa anak saya ke 7e,saya nampak ada aunty india jual bunga dan tengah sibuk buat hiasan bunga..Mungkin jualan untuk Deepavali agaknya.Saya jadi kesian tengok aunty tu..tambah-tambah lagi anak dia yang berusia 9 tahun yang turut sama menjual bunga,perasaan kasihan saya makin bertambah..Kita ni kan 1 Malaysia..

Jadi,nak dijadikan cerita saya belilah bunga carnation tu,dengan niat ingin membantu.lagipun tak salahkan?sambil2 tu bolehlah hias rumah.Dan dengan sengajanya bunga plastik yang ada kat rumah pun jadi mangsa bakul sampah.Lagipun dah lama sangat bunga yang ada tu berbakti kepada saya. Ini lah yang dikatakan habis madu sepah dibuang..LOL..hihi

No comments:

Post a Comment