Google+ Followers

Wednesday, October 30, 2013

Hari saya

Assalamualaikum..haii..

Hari ni dekat sekolah ada anugerah kokurikulum..anugerah ni sebenarnya untuk murid-murid saja..murid yang aktif dalam kokurikulum..jadi saya tak ambil pot sangatlah.Tapi tiba-tiba mc announce nama saya untuk pencapaian kelas terbaiktingkatan 3 Pertengahan tahun..speachless sangat..macam tak percaya pun ada..lagi saya dapt kelas terbaik untuk percubaan tingkatan 3 iaitu kelas 3 Amanah..murid terbaik tingkatan 3 juga disandang oleh Harihaaran..murid kelas saya..bangga sangat ajar budak-budak kelas baik ni.Kiranya cikgu pun dapat tempias juga.

Untuk anugerah lain lagi saya terima kelas terbersih tingkatan 3.Badan beruniform yang saya join iaitu Pandu Puteri pula terima anugerah papan kenyataan terbaik.Lagi satu penyertaan pakaian seragam terbaik.Siap dapat trofi dan sijil lagi.Alhamdulillah.Bangga sangat.Saya tulis ni pun untuk kenang-kenangan bila saya dah tua nanti..Bolehlah ceruta kat cucu cicit saya..haha..mesti diorang bangga kan dengan nenek diorang..hhaa.Boleh saya simpulkan kat sini kalau kita kerja kerana Allah,in sha Allah..Allah akan bersama kita.Lagipun perasaan ngantuk dan penat menanda kertas Sejarah tak hilang lagi.Tak sangka Allah bagi kesusahan,dia nak gantikan dengan kesenangan.

Ruginya pakai baju tak cantik hari ni..

2 comments:

  1. Tuan dah cantik tak pakai baju cantik pun tetap cantik....

    Tahniah cik wan..berbaloi kerja keras.. seronoklah

    ReplyDelete
  2. tq..seronok..sampai tak leh tido..hhha..nanti awak pun dapat untuk pandu puteri.ahaks..

    ReplyDelete