Google+ Followers

Friday, May 10, 2013

Selamat Hari Ibu

Assalamualaikum..

Hari ni macam terharu sangat..Balik kerja tadi, ambil anak saya, Ain kat tadika dia.Tiba-tiba dia siap cakap, umi,close your eyes..masa tu, saya tak boleh agak lagi.Pastu dia cakap open your eyes and then dia jerit surprise..Memang surprise sangat.Tau tak, dia ada bagi kad kat saya dan cakap Selamat Hari Ibu, Umi.Wah, anak dara saya dah besar.Sekejap saja dah nak masuk 5 tahun. Comel juga la kad yang dia buat tu walaupun saya tahu itu adalah dengan bantuan gurunya.TQ anak umi..

Jadi, untuk semua ibu di seluruh dunia, di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Ibu kepada anda semua especially untuk ma saya Pn Samsiah bt Yussof dan buat mertua saya..berbanggalah menjadi seorang ibu.Buat anak-anak, hargailah jasa ibu anda selagi mereka masih ada..Pada yang sudah tiada, sedekahkanlah Al-Fatihah untuk mereka..amin...You make my life sweet too, my lil princess..
Inilah kadnya..



2 comments:

  1. Wah..baguskan ada orang wish macam tu.. Anak kecil lak tu.. Bangga jadi ummi ni.. Lawa juga kad tu..

    ReplyDelete
  2. tunggu lah naim dan nazif besar..diorang pun akan wish..

    ReplyDelete