Google+ Followers

Sunday, March 3, 2013

weekend

ASSALAMUALAIKUM..

Dua hari yang sangat sibuk..hari sabtu sekolah ganti..balik dari sekolah, saya dan suami ke seksyen 19,merayau-rayau kat butik baby..cari milk storage saja niat sebenarnya.tapi, bila terpandangkan stokin baby yang comel terus saya berkenan dan ambil.Harganya pun tidaklah mencekik darah sangat..stokin tu dinamakan 7 days socks..kiranya setiap hari kita boleh tau baby kena pakai stokin yang mana.dah memang tertulis dah hari kat stokin tu..tak yah pening-pening..sesuai juga untuk dijadikan gift.

7 days socks yang comel..
Hari ni pula sengaja ke pasar stadium s. alam untuk breakfast..rasanya semenjak ada baby baru ni, ni baru first time saya bawa dia ke pasar. kat stadium tadi saya beli beberapa helai baju untuk tiga-tiga angkasawan negara saya ni.maklumlah anak dah 3.kena adil bukan?Anak saya yang kedua biasala, mesti kena beli ultraman dan pistol ultraman..gambar-gambar jumper dan baju-baju lupa pula saya ambil.
model cilik menggayakan 7 days sock..
Balik dari pasar, simpan lauk-pauk kat freezer and then terus sambung perjalanan ke wholesale mydear dekat Puchong..boleh tahan juga ramai orang.inilah hasilnya.tiga barang menandakan 3 anak.kalau 5 anak tak taula..hehe.basikal untuk Zahin, walaupun sebelum ni memang dia selalu berebutkan basikal kakaknya.untuk dia sendiri tak pernah beli pun..play mat untuk baby yang baru pandai meniarap..untuk kakak pula, princess tent yang ada banyak-banyak bola..lebih kurang RM 300 juga la saya habiskan tadi untuk mereka.tak pe, minggu depan kita tak yah pegi mana-mana..save budget.
hasil-hasil dari mydear..
Nak tau barang apa yang paling mengujakan mereka?tentunya princess tent milik kakak.Zahin cuma memandang lesu basikal tu macam tak rasa apa-apa..padahal antara ketiga-tiga barang, beskal dia paling mahal.mungkin dah selalu dia naik basikal kakak.. tu yang dia tak rasa apa-apa..huhu..rasanya cuti dua hari ni tak cukup lah..nak cuti lagi..ok, sehingga itu...wallahua'lam.
princess tent kakak..okla, mereka happy..



7 comments:

  1. berjalan sakan nampaknya ni.... bestnya kakak dpt tent color pink..

    ReplyDelete
  2. hehe..jarang-jarang..suka sangat 2 beradik tu.pakat duk main dlm tent tu..sebenarnya dah lama nak beli dia tent tu..

    ReplyDelete
  3. cntiknya tent tu....play mat pun nice....brapa RM yer...eika pn tgh mencari sbb bln 5 nie nak bersalin...klu dulu tak reti sgt tp skrang dah demand nak yg nice2 ja....hehehe

    ReplyDelete
  4. oo ye ke!tahniah eika..anak ke brp dah?play mat tu rasanya tak murah sgt..rm 70..ada rm68,rm60..tp saya amik yg 70..kat butik baby pn rasanya lebih kurang juga..tent pn 70.

    ReplyDelete
  5. tq ummi...nie anak ke-2...oic, memg harga dia mahal jitu yer...klu kat sini pn sama ingatkan kat area sana murah sikit...kira tent tu murah la gak yer

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. aah..tent tu kira murahla..beli2

      Delete